طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

William Morrell 댓글 0 조회 31 작성날짜 08.28 06:50
بسته به نیاز مشتریان طراحی کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی را طراحی و اجرا می‌کنیم که طراحی کمپین یکی از تخصص‌های ویژه آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ محسوب می‌گردد.

چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

دو مفهوم درباره بک لینک وجود دارد. یکی لینک سازی (Link سئو Building) یکی لینک گیری (Link Earning). اگر ما کار خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم و بدون اینکه نیاز به کاری باشد سایتها به ما بک لینک بدهند این Link Earning است. چیزی که گوگل عاشقش است و هیچ مشکلی هم برای سئو سایت به وجود نمی‌آورد. اما زمانی که دست به کار شده و خودمان سعی می‌کنیم برای سایتمان لینک بگیریم یعنی در حال لینک سازی هستیم. گوگل از این کار خوشش نمی‌آید اما در سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه انجام می‌شود، در صورتیکه در سئو کلاه سفید از روش لینک گیری استفاده می شود.

کار کردن با شرکت‌های متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشته‌اند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.

امروزه بهره‌مندی از خدمات دیجیتال مارکتینگ تبدیل به یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین کارهای شرکت‌ها و مجموعه‌ها شده است.

توجه داشته باشید که اپل و همه‌ی رقبای آن که در بازار حضور دارند، ارزش افزوده ایجاد کرده‌اند. چون اگر چنین نبود، کسب و کار آن‌ها دوام و بقا پیدا نمی‌کرد.
بحث ما در این‌جا به مقایسه‌ی حجم ارزش افزوده‌ی ایجادشده اشاره دارد.
مفهوم خلق ارزش در ادبیات مدیریت و کسب و کار

برای همه‌ی ما پیش آمده که در یک تصمیم‌گیری، هر یک از گزینه‌های پیش رو، به نوعی با یکی از ارزش‌های ما در تضاد و تعارض است.
اما چون در موارد بسیاری ناگزیریم که در انتها یک گزینه را انتخاب کنیم، چاره‌ای نداریم جز این‌که ارزش‌های خود را با یکدیگر مقایسه کنیم و گزینه‌ای را انتخاب کنیم که کمترین آسیب را به ارزش‌هایمان می‌زند. مثلاً:

keywords-strategy-blog-01.webpشاید شما هم یادتان باشد. وقتی چند سال قبل موضوعی را در گوگل سرچ می‌کردید. یک لیست تقریبا تکراری مقابلتان می‌گذاشت. محتوای بیشتر سایت‌ها کپی بود و تولید محتوا مثل امروز معنا نداشت. گوگل به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل بود و با آپدیت الگوریتم‌های خود نتایج جستجو را تا حد زیادی از Duplicate Content پاک کرد. امروز محتوای تکراری به هر شکل و نوعی توسط گوگل به عنوان یک امتیاز منفی و خطرناک برای سایت به حساب می‌آید.

دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی گرافیکی، کمپین تبلیغاتی و عکاسی صنعتی برخی از خدمات حوزه دیجیتالی می باشد که در این مسیر دیجی دینگ افتخار ارائه آنها را دارد.

برندینگ و طراحی وب‌سایت شخصی برای اشخاص توسط تیم تخصصی آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ طراحی و پیاده‌سازی می‌گیرد.

ارزش استراتژیک موضوعی است که معمولاً باعث اختلاف‌نظر میان استراتژیست‌ها و حسابداران می‌شود.
هر چیزی که ارزش مبادله‌ای و قیمت بالایی دارد، الزاماً ارزش استراتژیک بالایی ندارد.
فرض کنید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ شرکت پنج محصول مختلف تولید می‌کند که چهار مورد از آن‌ محصول‌ها دارای ریشه‌ی مشترک هستند و یکی، کاملاً متفاوت مستقل از آن‌هاست.
اتفاقاً ممکن است حاشیه‌ی سود این محصول پنجم از هر چهار محصول دیگر هم بالاتر باشد و طبیعتاً واحد حسابداری، چنین محصولی را مطلوب و مؤثر می‌بیند.

Comments

경험치랭킹